greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

C'EST LA VIE

Publicerad 2014-03-23 23:55:50 i Allmänt

Vill tyna bort. Vill bli lätt som vinden, tunn som luft. Vill vara allt jag inte är. Vill bort, ut och överge den här äckliga kroppen. Vill inte vara kvar i det som förgör mig. Vill springa, springa tills benen inte bär längre. Vill springa tills de är så tunna så att de åtminstonde går att leva med. 
 
Vill ljuga om att jag ätit. Vill svälta i en dag, eller två eller tre eller fyra. Vill se stjärnorna när jag ställer mig upp. Vill leva på redbull sugerfree och cigg. Vill känna hur ben, kotor och senor blir tydligare. Vill se något annat än det jag ser nu. Vill se siffrorna bli lägre. Vill se dem bli hotande igen men jag skulle välkomna dem. Jag vill och jag vill göra det nu. Nununu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela