greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

THERE'S NO PARADISE

Publicerad 2014-01-18 23:39:15 i Allmänt

"Jag hungrar efter din närhet men svälter ihjäl."
 
Fina ord får symbolisera en fantastiskt fin fredagsnatt.
Det känns inte som att jag kan få nog, det känns som om jag vill vara med dig överallt hela tiden. Även fast jag vet att det inte skulle gå - det skulle tömma våra möten på magi. För något som blir uttjatat blir blasé och det blir inte bra någonstans. 
 
Och det jag vill allra minst just nu är att det ska gå fel, att det ska ta slut. Att du ska försvinna. Även fast du är så nära, i framsätet i din bil med din hand på mitt lår och min hand i ditt hår när våra läppar lever ett eget liv, är det vad som finns i bakhuvudet hela tiden. Att jag aldrig kan ta dig för givet. För du är för bra för mig, alldeles för bra. Även om du inte insett det än så kommer du till slut undra vad fan du tänkte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela