greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

PÅ 500 METER KOMMER MAN LÅNGT

Publicerad 2014-01-12 12:50:00 i Allmänt

Det är småsakerna som gör det. Som har gjort den här kvällen till något fint och minnesvärt. Något som jag helst vill lägga i en liten ask, låsa och sedan gömma så bra att jag aldrig kommer minnas vart. Bara för att vara säker på att jag inte kommer förstöra det här, för att vara säker på att den här kvällen alltid kommer vara såhär fin oavsett hur lång tid som går och oavsett hur mycket som händer oss emellan.
 
För det är du och dina pigga ögon. Det är du och ditt upplyftande skratt som smittar av sig helt utan förvarning. Det är du och dina tankar ideér åsikter berättelser som jag inte kan få nog av. Det är du och ditt långa hår som du drar i lite för ofta och jag kan inte hjälpa att tänka att jag vill också, dra känna röra. Det är du och dina lätta, uppmanande pussar. Det är du som får det att kännas som om jag har en hel fjärilsfarm i magen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela