greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

FLUNITRAZEPAM

Publicerad 2013-11-13 22:47:22 i Allmänt

Har skrivit en rad för att sedan radera den alldeles för många gånger nu. Har skrivit för ärligt, för uppriktigt. Har skrivit för otydligt, för spretigt. Har skrivit för oviktigt, för orelevant. Har för mycket att skriva så det blir istället ingenting. För mycket som brottas för att komma ut genom fingertopparna, ner i tangenterna och ut i oändligheten som internet är. Vill, behöver, borde skriva. Men det blir inte bra och det som inte är bra tas bort. Survival of the fittest. Naturligt urval. Ständig sållning. Vad pratar jag om ens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela