greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

SVARTA LINJER

Publicerad 2014-01-08 00:30:19 i Allmänt

Vet inte vad jag vill skriva. Vet ATT jag vill skriva. Vet att jag vill ta en kurs, skrivkurs. Vet att jag vill bli bättre, bäst. Vet inte om vad jag skulle skriva. Ge mig ett ämne och jag skriver. Orden kommer som ett jävla lokomotiv. Ge mig vad som helst och jag gör det till det finaste guld som dina sinnen någonsin skådat. Ge mig ett direktiv och jag kommer ge dig allt jag kan. Ge mig en mening och jag ger dig en novell. Ge mig någonting och jag ger dig oändligheten. Oändligt med kreativitet och ord och känslor och saker som betyder något. GE MIG NÅGOT SOM KÄNNS FÖR FAN. Och gör det snabbt. Tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela