greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

WITH YOUR NAME ON MY LIPS

Publicerad 2013-11-17 22:16:15 i Allmänt

"To find someone that's worth waking up to is worth more than finding someone to sleep with".
 
 
På ett sätt är det fint, att se morgonens första solstrålar svepa över din bara rygg. Med täcket hårt intvinat runt benen, runt dina och runt mina. Det lite för tjocka, lite för korta täcket som värmt lite för mycket under natten. Om jag sträcker på armen skulle jag kunna svepa med fingertopparna längst din rygg, precis som solen. Känna varje böjning, varje förändring längst ryggraden. Med dina lockar i en bångstyring röra vänder du på huvudet och säger "godmorgon" med den raspiga morgonrösten du får.
 
På ett sätt är det fint. På ett annat sätt är det läskigt. Kan inte riktigt njuta av det. För ingenting säger att det är mig som du kommer att vakna upp med om en vecka, en månad, två. Ingenting är säkert och det är för jävla läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela