greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

LITEN UPPDATERING

Publicerad 2014-02-24 17:20:21 i Allmänt

Har miljontals saker att skriva om och samtidigt absolut ingenting. Det är mycket som är bra, bättre, bäst. Mer än vad jag någonsin vågat hoppas på. Mer än vad jag någonsin trott skulle bli.
 
När han säger att jag är vacker medans jag mest vill vara osedd. När han pussar på och stoppar om mig innan han går till jobbet. När han spelar en låt med alla de rätta tonerna och orden. När han leker med mitt hår. När han blir arg på bilister. När han skrattar. När han kramar mig. Att han finns. Är så tacksam. 
 
Försöker att inte tänka på det andra, det som inte är lika bra. Det som till och från äter upp mig inifrån. Ibland känner jag mig fri och bortom allt det där. Ibland känner jag mig fast och fången för evigt. Vet varken ut eller in eller vad jag ska ta mig till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela