greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

LÄNGE SEDAN SIST HJÄRTAT

Publicerad 2013-11-28 19:42:05 i Allmänt

Idag skulle jag kunna skriva om vad som hänt sedan sist jag skrev. Alltså ungefär en evighet sedan. Jag skulle kunna skriva om det som varit, om det som är och det som förhoppningsvis ska bli. Jag skulle kunna skriva om tankar lika mörka som novembernätterna och jag skulle kunna skriva om allt det jävliga som har hänt.
 
Men det ska jag inte. Vill inte fokusera på det negativa, det destruktiva. Har redan gått den vägen en gång och ingenting, absolut ingenting, blir bättre av det. Istället vill jag fokusera på solstrålarna som värmer, din hud som värmer, orden som värmer, tonerna som värmer. För det är ganska otroligt ändå. Att det finns så mycket värme kvar även under den mörkaste tiden på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela