greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

ADTR

Publicerad 2013-12-02 16:59:41 i Allmänt

A day to remember har släppt nytt och det kunde inte vara mer lägligt. Då de senaste dagarna har spenderats på soffan med njurinflammation och pains from hell så har i alla fall deras alltid lika träffsäkra toner lindrat en smula. Som sagt, musik funkar alltid. Bästa underhållningen, sällskapet och distraktionen. 
 
Annars då? Längtar ihjäl mig efter jul och allt som hör till. Insåg att det bara är 22 dagar kvar. Insåg att allt det juliga redan börjat. Ätit den första lussebullen, hängt upp julstjärnor och dylikt. Pepparkakor har doppats i mitt eftermiddagskaffe länge nu. Ungefär det bästa som finns. Har till och med redan fått min julklapp - en MacBook Air. Kunde inte vara mer nöjd. Did I hear a Hallelujah? 
 
Nu blev det sådär, sådär som jag inte gillar. Ett tråkigt "vad jag har haft för mig"-inlägg. Men ja, när man bara ligger i soffan med hundra filtar och värmekuddar så finns det inte mycket inspiration till att skriva. Det får vänta. 
 
Favorittracket från Common Courtesy; http://www.youtube.com/watch?v=TKxuhfRs19A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela