greatexpectations.blogg.se

Ventilera mera.

SÅNT SOM ÄR FINT

Publicerad 2014-01-22 22:05:00 i Allmänt

"Jag vet inte vad mellanrummen mellan sekunder kallas men jag tänker alltid på dig där." 
 
"Och jag som trodde jag hade abstinens av din lukt. Men sen rökte jag en ciggarett och fick lite luft."
 
"Tungan är  som förlamad och under huden löper elden genast i fina flammor."
 
"Det finns ord som säger inget och tystnad som säger allt."
 
"It may have been in pieces but I gave you the best of me."
 
"She wants everything because she doesn't know what she really needs. One day she'll settle for nothing." 
 
"Nobody gets me. I'm not a present."
 
När inspirationen tryter, och energin likaså, då kan man låna ord som träffar på alla de där ställena man vill att de ska göra. Det är fint, orden är fina, du är finast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Denadär

Jag skriver för att veta vad jag tänker. Jag tänker för att veta vad jag känner.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela